HTML

Indavideó

élet a házasság után

Van-e élet a házasság után? Arra jutottam, hogy van. Nem is akármilyen! /Is there any life after marriage? I think, yes, there is. I can only suggest it to every woman.

Friss topikok

Számláló


View My Stats

Életem, kapcsolataim, gondolataim/My life, relationships, thoughts

2009.11.23. 20:59 mulanmocso

Magyarázat a Házasságom történetéhez

Címkék: blog segítség írás

Bevallom, nem most írtam. Most csak bemásoltam. Már egy éve lapul a fiókomban (helyesebben a merevlemezemen). Terápiás céllal készült, segített is túllenni a nehezén. Azt terveztem, hogy kiadom, mert úgy gondoltam, sok nőnek segíthet szavakat találni arra, amit éreznek, de aztán elkészült, befejeztem, s azon nyomban elvesztettem az érdeklődésemet iránta. Pár ismerősömnek elküldtem. Ennyi. Most viszont eszembe jutott. Nem is! Igazából végig itt lapult a szándék valahol a mélyben, ez volt legfőbb oka annak, hogy blogot akartam magamnak. Tudtam, hogy az elején átlendít (mint ahogy a végén is átlendített valami másnak).

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mulanmocso.blog.hu/api/trackback/id/tr61547346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paperjet 2009.11.24. 05:31:04

Szerintem jól tetted, hogy kitetted, legalábbis én viszonylag fiatal férfiként (ahogy kivettem, két-három évvel lehetek fiatalabb a fiadnál) nem bántam meg, hogy végigolvastam.

mulanmocso 2009.11.24. 14:58:13

@Paperjet: Köszönöm, ez nagyon megerősítő volt:)

mulanmocso 2009.11.24. 20:07:29

@Sz. Mókus Edit: Köszönöm, angyal vagy. Hihetetlen, hogy olvasóim vannak :)

Kacajka 2009.11.25. 07:39:49

Szia anyu! Olvaslak ám! =)
CSak szeretném elmondani (az az igi, h nem tudom, szóban ezt így konkrétan mondtam-e már) h szerintem nagyon jól tetted, hogy a válás mellett döntöttél, még ha eleinte úgy is tűnt, h nehezen megy elfogadnom ezt a tényt. Most egy olyan oldaladról ismerlek, amelyről nem is gondoltam, h létezik. Már tudom, kitől örököltem az életerőm és vidámságom =)
Pusszaaa

mulanmocso 2009.11.25. 13:02:05

@Kacajka: Köszönöm, nagyon sokat jelent ez nekem. Nagyon szeretlek :)

Selkt-Sa 2009.12.15. 19:54:50

na, végigrágtam magam rajta... vérzik a szívem, hogy ilyen sok időt elvesztegettél. nekem szerencsém van, én csak 5 évet pazaroltam el ugyanígy az életemből.

és gyakorlatilag szó szerint az történt, amit szil péterék leírtak. mi lenne, ha mindezt már általános iskolában oktatnánk a lányoknak? mi lenne, ha nem arra szocializálnánk őket, hogy egy karikagyűrűért feladják önmagukat?

ahogy az asszonysorsban is leírták: két fajta házasság van, a férfi házassága, meg a nő házassága...

mulanmocso 2009.12.15. 21:11:21

Neked akkor tényleg nagyobb szerencséd volt, örülök neki. Igen, jó lenne egy ilyen tantárgy, de pont azért nincs, mert olyan társadalomban élünk, ahol a férfiaknak van nagyobb hatalmuk, s nekik minden úgy jó, ahogy van. Ha más lenne a társadalmi hozzáállás, akkor ilyen tantárgyra sem lenne szükség, hiszen egyenlőség uralkodna a kapcsolatokban. Ez egy ördögi kör, elkeserítő. Köszönöm, hogy végigolvastad, és hozzászóltál. (A másik kommentedet véletlenül kimoderáltam, nem vagyok még jártas a blogolásban. Esetleg újraírod? S várom a könyvet. Köszi.)
süti beállítások módosítása