HTML

Indavideó

élet a házasság után

Van-e élet a házasság után? Arra jutottam, hogy van. Nem is akármilyen! /Is there any life after marriage? I think, yes, there is. I can only suggest it to every woman.

Friss topikok

Számláló


View My Stats

Életem, kapcsolataim, gondolataim/My life, relationships, thoughts

2010.07.03. 19:50 mulanmocso

Tárgyalás

Beajánlottak egy munkára. Találkoztunk hárman: a beajánlóm, egy férfi, a megrendelő képviseletében egy szintén férfi, na és én. A megrendelő és a beajánlóm már régóta ismerik egymást, láthatóan jó viszonyban vannak. Fecsegnek. Erről és arról, no meg a politikai helyzetről is. A megrendelő arról is szót ejt, hogy ismeri ezt és azt. Fontos ember. Nagyon tájékozott és okos is. A külföldiek nyomába sem érhetnek, megtapasztalta. Hogy mégsincsenek külföldi megbízásai azt a külföldi cégek előítéleteivel magyarázza. 

Tőlem nem kérdez szinte semmit. De egyszercsak kiderül, hogy azért még akar futni egy kört, mielőtt engem választana a munkára. Ez számomra új információ, én biztosra mentem, mert arról volt szó. Ennek fényében még furább, hogy nem akar rólam, a munkámról, a munkamódszeremről megtudni semmit. Vajon milyen alapon dönt majd köztem és a többi jelentkező között? (Ha a szoknyák alapján, akkor biztos én nyerek, mert gyönyörű bordó alapon virágos darabot vettem fel.)

Utólag esett le: ha a szakmámra került volna a szó, én kerültem volna fölénybe, amit nyilvánvalóan nem tudott volna feldolgozni. Lehet, félt, hogy nem érti majd meg, amit mondok, ezért inkább elkerülte a potenciálisan veszélyes témákat. Vagy csak a szokásos helyzet volt megint: a férfiak beszélnek, a nőnek nem osztanak lapot, még akkor sem, ha ezzel saját maguknak ártanak, a jó döntéshez nélkülözhetlen információtól fosztják meg magukat.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mulanmocso.blog.hu/api/trackback/id/tr552127599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.09.20. 16:26:51

szerintem csak egyértelművé akarta tenni a helyzetet, hogy itt férfiuralom van, nőknek nem osztottak lapot...
süti beállítások módosítása