HTML

Indavideó

élet a házasság után

Van-e élet a házasság után? Arra jutottam, hogy van. Nem is akármilyen! /Is there any life after marriage? I think, yes, there is. I can only suggest it to every woman.

Friss topikok

Számláló


View My Stats

Életem, kapcsolataim, gondolataim/My life, relationships, thoughts

2009.11.21. 23:15 mulanmocso

Kezdet

Címkék: blog élet új válás

Már régóta szeretnék egy blogot, bár magam nem vagyok blogolvasó. Legfőképpen nincs rá időm, hogy keresgéljek, olvasgassak a neten. Csak néhányat nézek át rendszeresen, ezek barátaim, ismerőseim szerzeményei. Mondom, régóta szeretnék viszont egy saját blogot, csak nem tudtam, hogyan fogjak hozzá. Technikailag. Gondoltam, majd megkérdezek valakit, de aztán valahogy sosem volt rá alkalom, idő, hogy ebbe belemélyedjünk. Ma viszont barátaimmal házibuliztunk, előjött ez a téma, s Nelli azt mondta, hogy akkor csináljuk meg most rögtön. Így történt. Rögtön megtanított arra is, hogyan kell videót feltenni, ezért a kedvenc zenés indítás.

Másfél éve elváltam, 48 éves nő vagyok. Azóta nagyon sok mindenen mentem keresztül, rengeteg dolgot átértékeltem, felfedeztem, megvalósítottam. Szeretném tapasztalataimat másokkal is megosztani. Nagyon gazdag, teljes életet élek, rengeteg új dolgot csinálok, sokkal több energiám jut magamra és azokra a dolgokra, amiket szeretek, mint korábban. Leszoktam a dohányzásról, rendszeresen úszom, szaunázom, sétálok, sokat dolgozom, önkéntes munkát is végzek, és új hobbim is lett: kórusban énekelek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mulanmocso.blog.hu/api/trackback/id/tr161542787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tribal 2009.11.22. 20:32:54

stipi stop első olvasó első kommentező aki várja a folytatást! :-)
süti beállítások módosítása